Το Information Processing Letters είναι ένα επιστημονικό περιοδικό με κριτές στον τομέα της επιστήμης των υπολογιστών, που εκδόθηκε από την Elsevier. Στόχος του περιοδικού είναι να επιτρέψει τη γρήγορη διάδοση των αποτελεσμάτων στον τομέα της επεξεργασίας πληροφοριών με τη μορφή σύντομων ανακοινώσεων. Οι υποβολές περιορίζονται σε εννέα σελίδες με διπλά διαστήματα.

Το πεδίο εφαρμογής του IPL καλύπτει θεμελιώδεις πτυχές της επεξεργασίας πληροφοριών και των υπολογιστών. Αυτό καλύπτει φυσικά θέματα στον ευρέως κατανοητό τομέα της θεωρητικής επιστήμης των υπολογιστών, συμπεριλαμβανομένων αλγορίθμων, επίσημων γλωσσών και αυτόματα, υπολογιστική πολυπλοκότητα, υπολογιστική λογική, κατανεμημένους και παράλληλους αλγόριθμους, υπολογιστική γεωμετρία, θεωρία μάθησης, υπολογιστική θεωρία αριθμών, υπολογιστική βιολογία, θεωρία κωδικοποίησης , θεωρητική κρυπτογραφία και εφαρμοσμένα διακριτά μαθηματικά. Γενικά, οι υποβολές σε όλους τους τομείς της επιστημονικής έρευνας λαμβάνονται υπόψη, υπό την προϋπόθεση ότι περιγράφουν ερευνητικές συνεισφορές με αξιόπιστα κίνητρα από εφαρμογές στον υπολογιστή και περιλαμβάνουν αυστηρή μεθοδολογία. Εξετάζονται επίσης πειραματικές εργασίες υψηλής ποιότητας που αφορούν θέματα επαρκώς ευρέως ενδιαφέροντος.

Εγκυκλοπαίδεια Πληροφορικής